Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


 

Mary-Kate és Ashley pici baba koruk óta hatalmas és hűséges rajongótábort vonzottak maguk köré. Szüleik már korán felismerték, hogy ezt a lehetőséget vétek lenne kihasználatlanul hagyni, ezért egy kitűnő ügyvéddel, Robert Thorne-nal 1993-ban megalapították a Dualstar Entertainment Groupot, amely az összes Olsen-kiadvánnyal és -termékkel kapcsolatos ügyet intézi. 1995-ben lett vége a Bír-laknak, a sorozatnak, amely megalapozta az Olsen ikrek jövőjét. Az ikreknek azonban szerencséje volt, hiszen addigra már biztos lábon állt a saját cégük, a Dualstar, és ügyes menedzserüknek, Mr. Thorne-nak köszönhetően kész terveik voltak a folytatásra. A filmjeiket, amelyeket kizárólag videón jelentettek meg, népszerű, saját sorozataikat (mint a The Adventures of Mary-Kate & Ashley), nagyobb mozifilmjeiket (mint a Kettőn áll a vásár) és saját zenealbumjaikat (mint a You're Invited to Mary-Kate & Ashley's) ekkor még csak a Dualstar forgalmazta, ami szintén komoly sikereket aratott. Hamarosan az ikrek már 40 video, 15 nagylemez és 30 milliónál is több könyv árát zsebelték be. 1993-ban a CNN 300 millió dollárra becsülte az ikrek Dualstar által beszerzett pénzét. Képzeljétek csak el, akkor mennyi lehet a Dualstarból nyert pénzük most? Jónéhány év eltelt már a cég létrejötte óta, és a családi vállalkozásból időközben 1 milliárd dolláros médiabirodalom lett. Amikor Robert Thorne lett a lányok menedzsere, hamar elérte, hogy az akkor 3 éves gyerekek fizetése az egekbe szökjön, és közben felépítette a videofilmekkel és ajándéktárgyakkal foglalkozó vállalatot is.

Az ikrek 2005. január 26-án jelentették be, hogy átveszik az irányítást, az 50 éves Thorne pedig elhagyja a céget. Az ikrek rengeteg pénzt fizettek Thorne úrnak az üzletrészéért, természetesen nem ingyen vásárolták fel tőle. A sajtó azonnal elkezdte találgatni, hogy vajon meddig lesznek képesek szinten tartani a virágzó céget, lesznek-e új ötletek, és véghez tudják-e majd vinni a terveiket. Az ikrek tehát 9 éves koruk óta teljesen egyedül viszik a céget, méghozzá fantasztikusan ügyesen. Az ikrek minden akadályt kikerültek, minden problémát és feladatot megoldottak, elvégre talpraesett és belevaló teremtések. Hibátlanul és tökéletesen vezetik ezt a hatalmas vállalatot, egyes egyedül, 9 éves koruk óta. Voltak bökkenők, de túljutottak rajtuk. Ott van például Mary-Kate anorexiája. Ha az ifjú hölgy nem lett volna képes leküzdeni a betegségét, teljesen tönkretehette volna az Olsen-imidzset és ezzel együtt a céget is. Ám szerencsére MK sikeresen leküzdötte az anorexiát, és a Dualstar csillaga továbbra is ragyoghatott.

A Los Angeles-i központú Dualstar hatalmas és erős birodalom. 2004-es forgalmukat például 1 milliárd dollár körülire becsülik, ami a mary-kateandashley könyvek, videók, babák, ruházati és kozmetikai termékek eladásából áll össze. A bevétel jelentős részét az amerikai vásárlók adják, csak kb. 15% érkezik máshonnan. Thorne szerette volna, ha olyan birodalmat építhetnének fel, mint Disney, aki a rajzfilmjeivel a gyerekeket célozta meg, de a Touchstone védjegy alatt felnőtteknek is készítenek filmeket, tehát más közönségréteget is el tudnak érni. Mary-Kate úgy hiszi, hogy bár ők maguk már túl vannak a gyerekkoron, régi filmjeik és sorozataik tévés ismétléseivel újra meg újra képesek megfogni a fiatalabbakat. Úgy tűnik, mintha az ikrek egyre nagyobb hangsúlyt helyeznének a fiatal lányok körében rendkívül népszerű divatos holmik árusítására, és kevésbé foglalkoznak az elektronikus kütyükkel és játékokkal. Az ikrek azt is tervezik, hogy újra beindítják a mary-kateandashley magazint, amely évekkel ezelőtt mindössze néhány számot ért meg, majd megszűnt. Amíg az ikrek egyetemre jártak, addig a Dualstar Los Angeles-i központjában és londoni kirendeltségén a munkatársaik nélkülük intézték a napi teendőket. Judy Swartz, a Dualstar divattervezője szerint sokkal szabadabban hozhattak döntéseket, és komoly terveik voltak egy új márka kialakítására, mely a huszonévesek igényeit elégíti ki. Az, hogy az ikrek külön-külön indítanának vállalkozást, egyáltalán nem valószínű, hiszen egész életükben együtt dolgoztak, és kiváló partnerei lettek egymásnak. Régi menedzserük, Thorne vállalta, hogy néhány hónapon át a tanácsadójuk marad, hogy a rázós helyzeteken átsegítse őket.

Az ikrek Elizabeth & James nevű divatmárkája 2 édestestvérükről kapta a nevét. Elizabeth a húguk neve, James pedig a bátyjuk második neve.

A Dualstar Entertainment Group tehát egy óriási, ismert vállalat, amely behálózza az egész világot. Számtalan féle termékeik vannak: parfümök, könyvek, videók, CD-k, DVD-k, magazinok, ruhák, cipők, táskák, kendők, számítógépes kütyük, játékok, videójátékok, elektronikus termékek, háztartási cuccok, díszítőelemek, vázák, textilek, porcelánok, fából készült tárgyak, sminkkészletek, rúzsok, hajápolási cuccok, hajszárítók, csattok, hajgumik és hajpántok, kabátok, sapkák, napszemcsik, minden, és ez napról-napra csak nő. Az ikrek fantasztikusan vezetik, továbbra is ekkora sikereket kívánok nekik!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

tanácsok, kérdések!

(Petra, 2010.08.04 19:01)

azt szeretném megkérdezni, h. a magazinjukat, amit néhány éve elindítottak, de csak néhány számot ért meg, beindítják-e még valaha?
valamint csak egy tanácsot szeretnék adni, h. szerintem rakd fel a számítógépes játékaikat, és a magazinjukról pár képet, nem azért mondom, tudom, h. ezeket nem könnyű megtalálni!